Mek Zumbie's July PREOWNED Giveaway!

by - 10:27

Assalamualaikum

tamat  27 Julai 2017

semua hadiah hadiah preowned dari Mek Zumbie ni semua elok elok kot T___T tapi disebabkan disuruh pilih dua je hahaha sha paling teringin headphone dengan beg dari zalora tu. sha ni jenis suka dengar lagu, tengok kdrama hahaha mestilah perlukan earphone/headphone kan? skrg ada earphone je, tu pun asyik kena tukar je hahaha T_T kalau dapat headphone tu memang bestlah layan korea lepas ni :p kalau beg tu pulak sebab sha sekarang memang gila dengan beg! tak kisahlah beg macam mana pun semua nampak gerammm je, rasa nak beli semua hehehe. 

You May Also Like

10 qtpie

  1. Goodluck ! Rasa nak beli smeuaaa kan, ahhaa~
    sinngggahhh jomm
    http://nonasani.blogspot.my/2017/07/mek-zumbies-july-preowned-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. memang syok tengok drama korea dengan earphone/headphone. Hii. Good luck Sha! =)

    ReplyDelete
  3. haha gila dengan beg ok. ada plak macam tu huhuhu. Good luck tau! :)

    ReplyDelete
  4. Wah, bestnya...hmmm sempat lagi nak join ni. salam ziarah dari:
    https://thebeautyofsplendid.blogspot.my

    ReplyDelete
  5. Singgah sini :)

    Semoga berjaya (:

    https://akukaudansesuatu.blogspot.my/2017/07/mek-zumbies-july-preowned-giveaway.html

    ReplyDelete